Tuesday 28 October 2014

Stop dari mengarut~

Assalamualaikum 
diucapkan~

ye saye disini~ masih menunggu hari bahagia..
ehhh eehhh silap hee.. well~ nak cakap laa aku rasa aku dah makin besar tapi kenapakah tidak
matang-matang ye?? erm~ satu kemusyikilan nie hokhok.. tak nak cerita banyak, cuma nak kasi tau aku dah rasa bahagia sekarang...ehhh bahagia apekah?? bahagia apa-apa lahh huhu~

tadi dok baca laa banyak perkara menarik yang memang menyentapkan diri sendiri, antara nye mengenai ikhtilat kat SINI best memang best, zaman sekarang tak kira laa pelajar jurusan ape pun mesti terjebak dengan IKHTILAT nie.. ye aku memang sokong 100%.. aku pula memang jenis menjaga dan kadang2 terbabas jugak laa.. *hanya manusia biasa yang sentiasa melakukan kekhilafan dan dosa..


antara sebabnye :


1) apabila aku start mengarut, memang semua terkena tempias sama jantina dan opkos lain jantina tu ye juga..

2) apabila aku mencapai tahap bosan tahap DEWA.. fuuhh~ tak tercapai akal fikiran aku, tah ape-ape otak nie berfikir.


tu laa nak kata TOLONG BERHENTI MENGARUT yang bukan-bukan laa, kawal diri tu k..

kadang-kadang kita kena pandang ke langit dan muhasabah diri tu.. btol tak??
manusia setiap saat melakukan dosa, kita tak maksum macam NABI s.a.w, kita selalu leka, lalai dan sewaktu dengan nye..
MUHASABAH setiap saat, waktu dan ketika..
kepada awak awak semua jadikan diri ini lebih baik dari semalam dan terus menuju ke hadapan untuk lebih berjaya amin~
yang baik datang dari ALLAH s.w.t yang buruk/kelemahan tu datang dari dalam diri saya sendiri laa..


#note
semoga aku dapat anak kembar nanti, doa-doakan laahhh ye..
ehhh ehhh amin~ secara berjemaah k..
memang dari dulu nak anak kembar kalau ade kesempatan berkahwin + beranak laa hee~
*update blog kat tempat kejer, jangan ikut k, x berkat rezeki haaiihh (geleng kepala)






2 comments:

  1. ayat yg paling last tu haha xD report boss akak haaa! :p insyaAllah semoga kita lebih berjaya.aminn :"D

    ReplyDelete