Monday 23 February 2015

Hati aku berkata-kata 6

Assalamualaikum~

akhirnya ada episod Hati aku berkata-kata 6, haa macam pelik kan, kadang-kadang aku rasa bila aku dah update tajuk nie, maksud hati aku yang tertanya-tanya kat diri sendiri laaa kan, lepas tu fikir itu ini dan WHY???
alkisahnya aku tak tau nak cerita apa sebenarnya, but aku still nak cerita jugak laa huhu~
nak tau tak pasal ape?? hurm~
alkisahnya kawan-kawan ramai dah yang mula berumah tangga aku?? hurm~
mampu hurm jer haha~ belom ada jodoh , hati aku dah tak keruan dah, kalau diikutkan aku memang malas giler nak pikir, tak nak pikir tak nak pikir!!!!!!!!!
huh!!! but still nyelet-nyelit dalam otak ni.. penat uhhh!!! BILA NAK KAWIN NIE??!!!
*padahal umo baru bape? 22 kot iolss muda lagi huhu~
oii tetiba plak *ko despreate sangat ke?? agak laahh kahkah~ :p
well nak cerita aku banyak skodeng orang stalker orang, nak-nak lagi model cecantik tu oii, jelly laa sikit...semua nak kawen muda.. aku?? nak jugak !!! kohkoh.. tapi tak pelahh..kena fikir masa depan lagi nie, mak nak suruh ak sambung,, dengan rela hatinye~ ye!!!!!!!!!!! AKU NAK SAMBUNG  BELAJAR LAGI!!!!!!!!!!
ada rezeki tak agaknya?? tengok tu cerita pun dah campur-campur, sekejap nak KAWEN MUDA!! *tengok ramai dah kawen muda haha aku terpengaruh nie :p.. pastu nak sambung belajar pulak..aku sebenarnya teringin nak KAWEN!!! haha~ mengong jer, tapi dalam masa yang sama aku nak BELAJAR!!!!! laaa.. pastu ak nak buat jugak BUSINESS SENDIRI!!! semua kalau boleh nak buat 3 IN 1 jer... tapi apa kan daya duet x mencukupi lagi untuk aku lakukan semua tu, NOW!! tengah tahan nafsu dari beli barang-barang tah hape-hape kat internet+kumpul duet lagi..ye laa sekarang nie nak beli barang kat hujung jari jer pastu dah sampai rumah huhu~ SYOK TAK SYOK!! SYOK R!! 
berbalik kepada kawen tadi aku kalau boleh nak sebuah kelaurga yang macam nie..
kak mira CYRUS AMIERA
COMEL kan ada family sendiri, anak-anak comel!! and aku nak jadi macam kak mira, banyak lagi contoh kalau nak tunjuk. KAK LAILA , KAK HIDAYAH, KAK NYSA oiii banyak sangat.. x terkira :)

one day i will!!
huh!! ak memang suka mengarut kan huhu~ TARGET BEFORE 24 YEARS OLD!! dapat capai tak?? *haha~gelediks laa plak :P
hahaha HAWE KAWAL DIRI SIKIT!!!
OKEY STOP kat sini jer yee, lelebih plak..
tapi kalau nak tau selalu laa terpikir kau ni.. kau tau ke tak?? ehh2~ kita layan jaa :p
AKU STILL TUNNGU kot!! malas pikir malas pikir teettt~
dah macam DIARY HATI aku buat, untong BLOG X FEMES haha~ :P
BOLEH TAK NAK CAKAP MACAM NIE, AKU TAK KENAL KAU LAA, TAPI~ JOM KAWEN HAHAHA~
kemerengan melanda~ HELP ME!!!!

No comments:

Post a Comment