Saturday 21 December 2013

Review : Love Is Cinta HAZANIS blogspot

blOgspOt : lOvE is cintA~

ASSALAMUALAIKKUM diucapkan...

hye!!!
meyh nak citer semalam macam biasa aku akan tengok blog aku yang tak seberapa nie..
so scroll2 la kebawah nak tengok ada tak blog bacaan aku yang update terbaru an tengok jer kat tepi belah kanan nie....
tengok  la GENG the boom cek a.k.a followers nie ada 1 penambahan dah jadi 24...nak gak laa tengok sapa laa yang sudi folllow blog aku yang tak seberapa nie...
tengok-tengok je MEK CAH a.k.a kak hazanis kita nie....
tengok akak nie jadi followers aku yang ke -24 terharu~ *sikit jer followers aku,tapi tak kisah pun wee ^^v....
harus lah akak kan sebab dia nie baya akak aku jer lahir tahun 1988 jugak...
tak sangka akak nie follow blog aku, rasa teruja kejap huhu...
dia nie femes jugak pe!!!!!
aku pun selalu gak blogwalking kat page dia nie.... pernah gak dok open semua ape yang pernah dia pos tapi tak khatam laaa.. banyak ooowwhhh!! tak larat hehe~
suka tengok gambar-gambar akak nie cantik, comel!!!!!!!!!!!!!
 alaahhhh!! semua orang dah cakap benda yang sama dengan aku nie ahaha~ tak pe tak pe memang betul kan ^^v peave yaw!!!

meyh citer lain pulak akak nie pun macam blogger-blogger lain gak ada wat kerja sampingan jual-jual barang tambah duit poket kot tak pun memang hobi akak nie laa..
jom tengok jap nie haa --> HAZANIS FASHION~
page fb blogspot dia nie haa --> Love Is Cinta Dot Blogspot~

SETERUSNYA~
jom scroll bawah gambar-gambar dia...
sory kak amik gambar akak tanpa kebenaran,mohon dibenarkan~ ^^,






sumber??? opkos banyak dari atok google wee~
haaa~ tu jer laahh tok hari nie k...
banyak gambar akak yang comey loteh manis nie....
SEKIAN dari saya huhu~

No comments:

Post a Comment