Friday 27 December 2013

Heliza Helmi Comel

ASSALAMUALAIKUM~

bertemu kembali kita hari ini dengan hehe~
cer tengok tajuk tu HELIZA HELMI!!!!!! hoyeaahhhh!!!! yerr aaaa~ dulu pun aku pernah cakap kan kat SINI.....aku suka sangat dengan HELIZA HELMI nie ..sebab ape???
sebab dia comel dan suka cara dressing dia cantik+ayu jer~ bila nak kawen pun tak tau...erm~
yang bestnye mengikut syarak baju longgar, tudung labuh bawah dada...yang penting dia comel!!!!!!!!!!!
macam nie..

kan cantik macam nie comel jerr Kak Ija nie pkai handsock, cover the aurah^^, kalau nak tau kat lappy kesayangan aku nie pun memang ada khas album nama HELIZA HELMI sebab aku minat sangat dia sejak mengenali beliau *bajet dah kenal nie haha~ :p ye r sebelum nie pun aku ada cerita masa tu nak pergi ceramah sambil nak tengok sendiri la besar mana HELIZA helmi nie rupanya dia kecik jer dan kurus kan kat SINI...

yang ini gambar lama dia, dia pakai apa pun comel bagi aku huhu~

gambar terkini dia baru jer masuk kan ....aku dah ambik hehe~ sebab  ape?? sebab suka sangat laa hohoho~ teringin nie nak pakai shawl belit-belit macam nie..bagi aku pakai shawl lagi senang dari pakai tudung bawal haha~ tudung bawal kena tiup-tiup kat atas kepala tu biar dia jadi tegak ahaha~ *ye-ye jer kau nie awe......
ada sama sikit tak macam yang kak Heliza pakai kat atas tu?? cakap laa ada~ haha aku pun jenis suka pakai shawl..tapi yang aku pakai nie bukan shawls laa nie just tudung AKEL bidang 60 tak silap aku, tapi aku belit macam shawl......jadi terhasil lah begini, besar okey boleh cover dada tu..sambil-sambil aku nak update blog nie..abah aku dok nasihat-nasihat pesan jangan lewat-lewatkan solat, solat tu mestilah awal waktu...kan dah citer abah aku amat menitik beratkan perihal solat di awal waktu..sebab tu aku sayang abah aku, sayang keluarga aku...*mana ada anak tak sayang ibu bapa dia sendiri ooooiii~ abah risau giler aku dok kawan dengan orang yang tah apa-apa... ye laa memandangkan sem nie kan aku dok luar abah aku siap tanya kawan-kawan tu anak ke berapa sebab abah aku kata kalau anak sulong degil sikit asyik kena ikut cakap dia jer...jangan diikut perangai yang tak elok tu...so aku cerita laa housemate aku semua okey jangan risau laaa... awe pandai jaga diri ^^, *dalam family semua panggil aku awe jer..

lupa nak kasi tau gambar nie masa JAMUAN RAYA JABATAN PERDANGANGAN SEM5... kat politeknik aku laa kan..saja nak test belit lain dari yang lain...haa~ jadi pun~ aku memang jenis yang selamber lagi-lagi dengan geng aku laaaa....memang selamber badak... *badak pun tak selamber cam aku, kalau dia malu dia nyorok dalam air haha~ aku tau aku tak secomel kak heliza.......tapi itu semua kan ANUGERAH Allah s.w.t.. apa-apa pun kita kena bersyukur tau....sebab hidup kita nie HANYA SEMENTARA... lagi pun Allah s.w.t beri kita kesempatan hidup kat muka bumi dia nie untuk melihat kita bagaimana kita beribadah dengan DIA...ke mana hidup kita digunakan sama ada ke arah kebaikan atau keburukan..jadi kita kena selalu perbaiki diri supaya menjadi lebih baik...  
aku suka juga kalau digelar gadis muslimah yang brutal *macam tak de kena-mengena jer~ tetiba :P...............kan~ kadang-kadang kita nak berfesyen boleh tapi jangan TABARUJ (berlebih-lebihan) *pesanan nie tau.... biar laahh besederhana lagi pun banyak dah aku baca wanita ini bukan untuk dijadikan tontonan..wanita nie mahal jadi kena jaga elok-elok....                                                   .
jom playing jap lagu nie Wanita Syurga Bidadari Dunia (WASUBIDU) Oky Setiana Dewi..................

tapi cam pelik pulak tajuk pasal HELIZA HELIMI dah tapi kan awe kau nak jugak selitkan gambar kau tu hehehe~ *tak pe kan.. korang-korang yang baca nie pulak jangan laa marah...
dan aku tetap nak kasi tau HELIZA HELMI MEMANG COMEL!!!!!!!!!!!!!!
huhu~
dan biar laa blog aku nie walaupun lebih kepada kisah aku dengan kawan-kawan atau pun aktiviti aku.... tapi ada sedikit input nasihat yang boleh aku kongsi dekat orang lain dan untuk dibawa bekal akhirat nanti....
nasihat menasihati itu perlu walaupun kau bukan laa seorang yang alim warak..semua orang ada hak untuk memberi nasihat atau peringatan kepada orang sekeliling..


sekian~ ^^v peace yaw!!!


No comments:

Post a Comment