Sunday 24 November 2013

Heliza Helmi Akhirnya!!!

haii!!! hoi!!! heyy!!!
nmpak tak kebengongan di situ hehe~ 
sekarang jam menunjukkan 2.25 pagi... ngantok nie sebenarnya sakit kepala kot tapi nak cerita sikit la kan mengenai KARNIVAL NUR RAUDHAH


di masjid yang tertera dekat banner dia tu ye huhu~ haa~ kejap mesti ada kan yang tertanya kat mana laa kulim tu...kan2???
kulim berada di KEDAH ye semua kepada pembaca saya orang Selangor dan merantau ke Kedah untuk menuntut ilmu yoouuhoo!!! 
peace yaw!! ^^v

memandangkan aku memang minat sangat dengan heliza helmi pada tarikh 24nov2013 pada waktu 5 ptang aku dah keluar nak pergi karnival nie sebab aku dapat tau HELIZA HELMI akan datang malam nie bagi ceramah, so dengan rasa teruja nya aku pergi laa...
teringin nak tengok dia..besar ke?? kecik ke?? teringin nak tangkap gambar dengan tuan badan nie..
memang minat sangat dengan dia..kira ikon aku laa..tapi tetap MUHAMMAD s.a.w yang nombor 1, kalau artis heliza laa yang aku minat giler2+++++++ macam tarikh kat atas kan 3 hari, 3 hari berturut-turut aku pergi tapi sekadar cuci mata tengok barang-barang dan ade gak beli satu jubah nie lawa wey!!! bagi aku laa tak tau laa korang cam ne, meyh nak tunjuk sikit...

semak-semak kat belakang tu buat tak tau jer ye haha~ akhirnya jubah sem6 aku dapat beli dengan harga RM35 sahaja di karnival tu..
memang untung laa kan, kain jenis cotton...
kalau nak tau aku memang jenis kumpul jubah tapi tak banyak laa tiap-tiap sem aku akan beli jubah so sekarang dah ade 6 jubah *kata hooraayyy cepat!!!!!!!!!! haha~ :P
beli guna duit PTPTipu laa so kena pandai berjimat tak boleh boros sangat asyik fikir shopping jer, duit tu untuk belajar k *stop mengarut awe sekarang nak cerita pasal karnival bukan jubah ko haha~

HELIZA HELMI muncul selepas solat isyak dalam pukul 9 malam cam tu bersama jemputan lain SHAM KAMEKAZE dan IMAM MUDA ASRAF johan musim pertama, sebelum magrib diadakan qasidah dari madrasah dekat-dekat kulim jugak...


budak-budak qasidah sejuk jer kalau tengok diorang nie dah laa pakai baju putih fav kaler aku tu huhu~

selesai jer semua tu semua orang berebut nak tangkap gambar..beratur uh....aku cuma dapat bersalaman dengan dia jer..kira okay jugak laa..1st time aku jumpa face to face tak sangka kecik jer orang nye, dah tu kurus betul jeles pulak hehe~ aku pun nak kurus jugak, dah la putih haa nie aku pun nak jeles jugak boleh tak ngee~ *ngengade ko we~ sembelih laju2 kang ahaxs~ :P..aku pun sekali laa kan tapi banyak laa gambar tak menjadi nie antaranye ye..

tengok dari jauh jer dapat aku tangkap tu pun tak berapa nak clear kan sob3~ T__T...
teringin sangat nak tangkap gambar dengan cik heliza nie bilakah waktu tu akan tiba??? huwaaaa!!!!!!
*nangis panjang guling-guling macam baby nak susu aha...

                    
gambar tak edit kaler kanan edit kaler kiri..
mana cantik?? hehe~ gambar nie jer yang aku rasa cantik berbanding yang lain...
kalau diikutkan blur jer.. manyak sesak oooo mau tengok dia secara dekat maa~*longat cina plak..ramai sangat orang...
sampai ke hujung uh aku kejar nak tangkap gambar tapi tak dapat pun sebab dia dah nak pergi ke tempat makan yang dikhaskan kepada tetamu jemputan yang lain..dah tak dapat uh dengan perasaan hampanya aku pun pulang...

habis jer tu aku balik semula ke kamsis kesayangan ku nie, numpang bilik kawan jer aha~ masuk dewan jap sebab kunci bilik kawan aku tu kat dia bukan kitorang dapat masuk pun, then kat dewan tu apa lagi nampak wifi cepat-cepat on9 facebook nampak laa page HELIZA HELMI nie post gambar kat mana program yang dia buat tu dan sedang berlangsung...

dari page dia SINI...
nampak tak aku duduk depan tu betapa teruja nye nak tengok HELIZA HELMI, aku yang pakai shawl OREN..
asal nampak besar semacam jer aku tu er..tipu nie haha~
aku pergi nie pun dengan kawan aku laa sebelah tu haa pakai tudung kuning Mazni nama nya wee2~..

sampai di sini saja cerita untuk pagi-pagi buta nie jam dah menunjukkan 3.30 pagi..apa kata kau tidur ye cik awe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cotcet2 by cik SH







No comments:

Post a Comment